Oyumu Bir Güzelce Kullandım !

Oyumu düşmanıma değil dostuma verdim

Son zamanda Avrupa da; Ortadoğudan mülteci akını ve müslüman göçmenler bahane edilerek, ırkçı ve “yabancı düşmanı” aşırı sağcı partiler güçlendirildiler.

Ben de onun için bu aşırı sağcı ve ırkçı partilerle mücadele eden ve onları dengeleyen “yabancı dostu” bir yeşil sol partiyi tercih ettim.

Seçim lokalindeki biri erkek dördü kadın 5 görevliden ikisi İsveçli, biri uzak Asyalı, biri Afrikalı ve biri de türbanlıydı.

Fotoğrafımı Türkiye’den ya da Ortadoğu’dan geldiğini sandığım renkli türbanlı görevli çekti.

Dışarıda “benim oy verdiğimi görünce heyecanlanan” ve bir güzelce dalgalanan İsveç bayrağının fotoğrafını ise ben çektim !!!

Ne diyelim ?

Oyumu “dostuma” verdim, düşmanıma değil !

Oyumu;
insanlıktan ve insancıllıktan yana,
paylaşımdan ve dayanışmadan yana,
barıştan ve anlayışlılıktan yana,
iklimden ve çevreden yana,
İşçiden ve emekten yana kullandım.

Oyumu;
zalimliğe ve merhametsizliğe karşı
sömürüye ve bencilliğe karşı,
savaşa ve anlayışsızlığa karşı,
çevre kirliliğine ve iklim değişikliğine karşı,
kapitaliste ve faizciye karşı kullandım.

Lütfen siz de benim gibi yapın !

İyi pazarlar….

TANER YILDIZ

Bir Cevap Yazın