BENİM BİR GÜZEL AĞABEYLERİM VAR !

Yine bir güzelce yarenlik ettik

  • Haydar Akan
  • Osman Özkanat
  • Mustafa Akan
  • Cavit Pektaş
  • Rahim Kulbay
  • ve ben Taner Yıldız fakiri !

Benim çok değer verdiğim “değerli” ağabeylerim var.

Benim çok sevdiğim ve güvendiğim “güvenilir” ağabeylerim var.

Benim kendilerine saygıda hiç kusur etmediğim “saygıdeğer” ağabeylerim var.

Benim kendilerinden tam 40 yıldır birçok şey öğrendiğim ve hala da öğrenmeye seve seve devam ettiğim “deneyimli” ağabeylerim var.

Benim hepsi de Kululu hemşehrim olan “bir güzel ağabeylerim” var Stockholm da.

Arada sırada hafta sonlarında fırsat bulduğumuzda, dostça karşılandığımız ve dostça ağırlandığımız dost mekanlarında bir araya geliyoruz, bir güzelce “yarenlik” ediyoruz.

Kah dertleşiyor, kah gülüşüyoruz.
Kah tartışıyor kah uzlaşıyoruz.

Daha çok güncel konuları konuşuyoruz.
Bazen de yeri geldiğinde eskileri yad ediyoruz.

Toplumsal sorunlarımızı değerlendiriyoruz.
Sorunlara ortak akılla çözümler arıyoruz.

Hepimiz de bir öğretmen olarak artık öğrencilerimiz olmadığı için birbirimize öğretiyor, birbirimizden öğreniyoruz !

Dün Cuma günü Hallunda semtinde yine bir “ağabeyler meclisinde” idik.

Ne diyelim ?

Allah ağabeylerimi meclisimizden eksik etmesin.

Amin !

TANER YILDIZ

@markera som höjdpunkt

Bir Cevap Yazın