Görevimi dosdoğruca yaptım mı ?

Yüzlerce saat gönüllü çalıştım.

“ – Hiçbir tesir altında kalmaksızın, hiç kimseden korkmadan, seçim sonuçlarının tam ve doğru olarak belirmesi için görevimi kanuna göre, dosdoğru yapacağıma, namusum, vicdanım ve bütün mukaddesatım üzerine ant içerim.”

diyerek “içtenlikle” ettiğim yeminin gereğini “bir güzelce” yerine getirdim.

24 Nisan’dan 25 Mayıs’a kadar “24 saat esasıyla” kesintisiz “seçim mesaisi” yaptım.

Seçim mesaisi anlamında tam bir aylık süre içerisinde hem gece hem gündüz hem hafta içi günlerde hem de hafta sonu tatil günlerinde yüzlerce saat “gönüllü” çalıştım.

Bu sürenin çok büyük bir bölümünde bilfiil sandık başında, Arlanda havalanında, elçilik binasında ve oy malzemesi ile oy torbası taşımalarında yollarda “hazır ve nazır” bulundum.

12 gün süren “oy verme günlerinde” her gün sabah şafak vakitlerinde ve geceyarısı sonrası saatlerde Ev – Elçilik – Älvsjömässan (seçim lokali) güzergahında çok benzin yakan “emektar Alman” arabamla mekik dokudum.

Seçim mevzuatını, (öncelikle 202 ve 203 sayılı genelgeleri) ve güncel YSK kararlarını sıkça okudum.

Birinci tur 1-7 Mayıs, ikinci tur 20-24 Mayıs ta yapıldı.

İlk turda 7 günde oy verme işlemi sırasında “sandık başında” 106 saat ve 21 saat de “hazırlık” olmak üzere “127 saat” eylemli olarak (bilfiil) görev yaptım.

İkinci turda 5 günde 70 saat sandık başında ve 15 saat de hazırlık olmak üzere “85 saat” eylemli olarak çalıştım.

Onurlu ve ağır vicdani sorumluluklu bu hassas görevimi “hiç kimseden korkmadan, kanuna göre dosdoğruca yaptığıma” hem rakip partili seçmenler ile diğer seçmenler hem de benim her gün sonunda rapor gibi paylaşımlarımı gören sizler tanıksınız !

Dün 25 Mayıs 2023 ikindi üstü saat 17:00 itibariyle bu görevimi alınterimle ve alnımın akıyla tamamladım…

Ne diyelim ?

Ben görevimi dosdoğruca yaptım diyorum.

Bundan dolayı ne yaparsam ona danışarak yaptığım ve o rahat olduğunda ben de rahat ve mutlu olduğum tek yol ve yön gösterenim olan “hassas vicdanım” çok rahat !

Şimdi ben de Kılıçdaroğlu gibi “bir kere daha” soruyorum:

Lütfen elinizi vicdanınıza koyarak cevap verin !

  • Sizce ben yeminime uyarak görevimi dosdoğruca yaptım mı yoksa yap(a)madım mı ?

TANER YILDIZ

Görevimi dosdoğruca yaptım mı ?” üzerine 2 yorum

  1. Bagdat Ikbal YILDIZ

    Keşke tüm sandıklarda sizin gibi ülkesini seven , görev bilinci sizin gibi olan kişiler olsa .
    Elinize emeğinize sağlık , teşekkür ederiz 💐👏🏻🤝🇹🇷

    iPhone’umdan gönderildi

    Liked by 1 kişi

Bir Cevap Yazın