Stockholm da bir adalet meleği !


KARDELEN TOPAK YILMAZ !

5 Nisan Türkiye’de avukatlar günü olarak kutlanıyor.

Atatürk, Ankara Barosu’nun kurulduğu bu günü avukatların değerine ve önemine dikkat çekmek için onlara bayram olarak armağan etmiş.

Ne diyelim ?

Ben avukatın zeki, bilgili ve aynı zamanda ahlaklısını tercih ederim !

Kardelen Topak Yilmaz Stockholm Üniversitesi Hukuk Fakültesi’ni alnının akıyla bitirdi.

Şimdi stajyer avukatlık yapan Kardelen’in, adını aldığı “Kardelen çiçeği” gibi saf ve güzel olan yüreği adalet için çarpıyor.

Stajyer avukat Kardelen Topak Yılmaz.

“Adalet meleği Kardelen”; kıvrak zekasıyla, çalışkanlığıyla, güzel ahlakıyla ve insan ilişkilerindeki sıcaklığıyla adalet arayanların hakkını “bir güzelce” savunuyor.

Çok sevdiğim ve çok değer verdiğim Muzeyyen Yilmaz ”bölemin” kızı olan ve yüreğinin güzelliği olanca saflığıyla yüzüne yansıyan Kardelen ile annesi kadar ben de adalet aşığı bir dayısı olarak gurur duyuyorum.

Kardelen’in şahsında İsveç ve Türkiye’deki tüm avukatlarımızın Avukatlar Gününü kutluyorum.

TANER YILDIZ

Böle : teyze çocukları
(Müzeyyen’in anneannesi Lali ile benim babaannem Nefise iki bacılar.)

@markera som höjdpunkt

Bir Cevap Yazın